Effekten af coaching og terapi · Hvor hurtigt går det? · Referencer · Samtaleterapi · Terapi og coaching på telefon · Til studerende

Status for afsluttet forløb, kvinde 36 år

Denne status er den afsluttende status for personen, der skrev om sit igangværende forløb i blogindlægget af 31. januar 2010 Status for igangværende forløb, kvinde 35 år. Baggrunden og problematikkens historie for nedenstående status er beskrevet i det tidligere blogindlæg.

Effekt af forløbet
Har dine sessioner med Inge været med til at forandre din hverdag?
Ja. Jeg synes sessionerne har været med til, at jeg er blevet bedre til at fokusere på de positive ting. Dette gør også, at jeg oftere har fået et større mod på det hele.

Hvad har været mest betydningsfuldt ved forløbet – både overordnet set og i perioden siden du sidst gjorde status?
Fornemmelse og oplevelsen af ikke at stå alene med problematiske ting. At kunne dele det og få hjælp til det. Og at Inge har været positiv.

Hvordan opleves det at få coaching over skype med webkamera og telefon?
Vi har indimellem brugt skype uden webkamera. Det har været fint at have den mulighed. Det spare transport tid. For mig har det fungeret. Men jeg foretrækker for det meste at mødes ansigt til ansigt, men det har været et fint supplement.

Er der sket ændringer i dine tanker omkring dig selv siden du sidst gjorde status?
Jeg har måske fået mere tillid til fremtiden. At jeg i højere tror på at jeg finder ud af det.

Er der sket ændringer i dit forhold og din kommunikation til andre mennesker siden du sidst gjorde status?
Jeg tror, at jeg er blevet lidt mere positiv stemt.

Hvordan har forløbet påvirket dine valg/beslutninger/overvejelser?
Forløbet har hjulet til, at jeg har fastholdt, at jeg nu gør min uddannelse færdig. Desuden har forløbet været med til at nuancere mine tanker og overvejelser. Dette gør, at jeg i højere grad overvejer alternative veje i forhold til tidligere. At jeg tror på, at der er mange veje at gå. I højere grad har mod på og også bedre kan se, veje, som jeg måske vil forfølge.

Er der færdigheder du har udviklet under forløbet i perioden siden du sidst gjorde status?
Er blevet bedre til at se glasset som halvt fyldt, og dermed se mulighederne.

Fremtid
Hvad er årsagen til at du vælger at stoppe dit forløb nu?
Hovedsageligt er det økonomisk årsag og fordi jeg synes jeg har mod på at klare tingene selv nu. Desuden er jeg kommet dertil i min uddannelse, hvor jeg nu kan se, at det kan lade sig gøre at færdiggøre den.

Hvad hjælper dig til at vide, at det er den rigtige beslutning?
At jeg tror på, at jeg meget snart har gennemført uddannelsen, som jeg er i gang med. Og at jeg har ”klaret mig selv ” et godt stykke tid nu. Og det er gået godt.

Hvis du skulle navngive det du tager med dig i ét ord, hvad ville det så være?
”Mod” og at der er mange måder, man kan vælge at se på tingene på, og at man i høj grad selv, med fordel, kan beslutte hvilke ” briller”, man vælger at tage på.

Priser og rabat

Spirit and Mind ApS ønsker, at terapi og coaching skal være en mulighed for alle og giver rabat til: Studerende, arbejdsløse, pensionister og efterlønsmodtagere. Der gives ikke rabat til par- og familieterapi.

Se priser her

Tider og kontakt

Hos Spirit and Mind ApS kan du få tider hos Inge G. F. Larsen til samtaler uden for almindelig arbejdstid.

Se tider hos Spirit and Mind ApS her

Kontakt Spirit and Mind ApS her

Narrative samtaler med rabat på Frederiksberg og på Skype

Spirit and Mind ApS tilbyder individuel terapi og coaching, business & executive coaching, outplacement samtaler, par- og familieterapi samt terapi med børn og unge på Frederiksberg og over Skype ud fra den narrative tilgang. Endvidere arbejder Spirit and Mind ApS med højtbegavede børn, hvilket er børn med en IQ over 125.

Coaching and Therapy is also given in English for non-Danish speaking persons.

Se et overblik over alle muligheder for samtaler her

Se yderligere information på Spirit and Mind ApS’s hjemmeside her

 

Skriv et svar

